Ferhaykoo tanıdık varsa bilemem ama özel oda tutmadığın zaman 4 kişiyi aynı odada tutuyorlar ben 10 gün önce oraya gittim detaylı ultrason için danışmanlar asla bişey bilmiyor 1 saat doktoru aradım hastane içinde ve o kadar kalabalıktı ki gittiğime pişman oldum ve 22 haftadır sıkıntı olmayan bebeğimde sıkıntı olduğunu söyledi doktor detaylıda yokmuş normal ultrasonda baktı başka yere detaylıya girdiğimde hiç bişey olmadığını öğrendim. Mahfoldum tabi o zamana kadar. Asla önermiyorum o yüzden ama sen bilirsin 🤷♀️ Sağlıkla gelsin bebeşin 😊