merve4141 Japon takvimine göre cinsiyet hesaplama yapıp doğru çıkan oldu mu hiç? Biz baktık erkek çıktı
Ipek0z merve4141 haftaya öğrenicem cinsiyetini bir post açıp takvimler doğru mu yanlış mı o zaman söylerim😅
merve4141 Ozuhuma eşinin ve senin doğum tarihini yazıyosun sonra hamile kaldığın aya bakıyosun öyle tahminde bulunuyor google’dan yapabilirsin
Yasininannesi merve4141 Bende Çin takvimine göre kız çıkıyordu ama bi oğlumuz olucak Allahın izni ile 🤲💙
merve4141 Yasininannesi inşaAllah benim kardeşte kız olur erkek hiç istemiyorum en önemli olan sağlım tabiki ama erkek kardeşim var zaten bir tane
Aselm25 Benim ilk kızımda kız yazıyordu tuttu bu hamileliğimde erkek diyordu tutmadı bir kızım daha olacak