Güzel Annelerim ❤️ ben daha cok taze Anne adayiyim. ilk cocugum ve yeni ögrendim hamile oldugumu.
cogu beslenme etiketiyle olan sohbetlerde Aksam yatmadan mutlaka süt iciyorum diyenler ve sabah tahin pekmez yiyorum diyenler cok batti gözüme. onlarin faydasi ne ki ? yani ne icin iyi ? bide ilk haftalarda asermek olurmu ? bana diyorlarki gördügünü canin cekmese de yemen gerek az da olsa yada canin bisey cekiyorsa mitlaka yemelisin diyorlar. daha erken degilmi ? kac haftalik oldugunu bile daha ögrenemedim haftaya randevum var ama kan sonuclarinda hamileyim