mervebaser İyi akşamlar hanımlar 37 haftalık hamileyim çatlağım olmamıştı ama bugün farkettim ki karnımın alt kısmında oluşmaya başlamış geçmesi için neler önerebilir misiniz ?
annecikk_ mervebaser ben karnima hindistan cevizi yagi ve bio oil karistirip suruyodum suan karnimda 0 catlak ama belden assagi bacaklarim dizlerime kadar sagli sollu catladi kalcamda catladi sinirlerim bozuldu surmuyorum artik bisey.
mervebaser annecikk_ ben çatlamıyor diye hiç bişey kullanmamıştım ama bugün bi baktım karnımın aşağısında hafiften oluşmaya başlamış 🥺
ffaaddiikk Catlak olustuktan sonra asla ama asla gecmeyen biseymis , yag sur en azindan baska olmasin.. yaglar kremlerden daha etkili