Tcnn offf yarın benimde doğumum varr 😳 Sezaryen olacağım suyumda azalma var beklemeyelim dedi doktorum 38+4 oluyoruz yarın ama hem korku, hem heyecan, hem kaygı karmakarışık duygular içindeyim 😭allah yardımcımız olsun, sağlık ile gelsinler inslh 🙏🧿🙏❤️