Biricik93 GC9098 bendede mide yanmasi vardi ilk aylarda ilac yazdirmadimki dahada yanir midem o zaman..yemediyinen yana bilir miden turk şeyler yeme bence..😊
Rabiao66 GC9098 rubelis kullanıyorum sağlık ocağnda yazdırdım günde bir tane 24 sat etkili Allah yazan doktordan razı olsun o kdr gaviskon filan içtim şişe şişe bana mısın demedi
Burcin-98 Canım benim 6.hafta da başlamıştı mide yanmam suan 13. Haftadayım daha yeni yeni geçiyor diyebilirim doktorum renni duo şurup vermişti çok iyi geliyordu o bana..sende doktoruna danışıp dene istersen:) inş rahatlarsın biraz🙏🏻
GC9098 Burcin-98 Yaa harika tableti var bide onu soracaktım bende yarın gidicem iki ilaç kullanıyorum pek kullanmak istemedim ama dayanılmaz oluyor bazen
GC9098 nazeninhanim Ama ne yersem yiyim asla böyle olmazdı acı yesem bile mecbur ona bağladım sanırım bende
Hccrr1 @Linva Bende 10. Haftadayım bu yanma daha bu kadar erken neden başladı anlam veremiyorum. Bazen içimde soba yakılıyormuş gibi ne yiyeceğimi şaşırıyorum. İlaç kullanmamak için direniyorum şu ilk 3 ayı sağlıkla atlatalım dr dan rica edicem inş
GC9098 Hccrr1 Bugün gittim ve şikayetimi söyledim reflum başladı dedim rennie duo verdi doktoruna danış sen iyi olasın ki yemek yiyebilesin bence şu 11 haftadır sadece meleğim için yiyorum kendimi düşünerek yesem hiç bişey yemem galiba