Evet kızlar bende minik oğluma kavustum 40 haftalık olmuştuk doktorumuz 1 cm acılma ile 15 eylüle Suni sancı için gün verdi ve 14 Eylül gecesi nişanım geldi tabi ben nişan bu bi hafta öncede gelir diyerekten umursamadım ve hafif adet agrılarıyla uyudum gece saat 03.00 da karın ağrısıyla uyanıp yogun ishal olmuştum ve kan gelmeye baslayınca doktorumu araıp hastaneye yatısım yapıldı sanki sabah olmuyordu o kadar heyecanlıydımki anlatamam sonra suni sancı almaya başladım ve kendi isteğimle tam 7 saat fakat acılma 4 cm de kalınca bebegımın kalp atısları yavaşladı ve sezaryene alındım 15 eylül 17.45 de minik oğlum kollarımdaydi bugun ikinci günümüzdü şok şükür hemen ayaklandım ve sütümde Hemen geldi spinal sezaryen oldum ve olacaklara sakın korkmayın diyorum Sadece yavrunuzu düşünün gerisinin önemi yok şuan yanımda mışıl mışıl uyuyor Be en önemlisi her iki şekildede harika anne oluyorsunuz bunu asla unutmayın derim
💕depend tam bir kurtarıcı
💕birde mutlaka bu aylar serin olur az iç çamasırı götüreyim demeyin doğum bu Çok terliyorsunuz sonrasında
💕sütünüz o an gelmezse gelmeyecek diye boşuna strese girmeyin
💕Be son olarak ister normal ister sezaryen doktorunuz ne diyorsa onu uygulayın
❤️❤️❤️evladını bekleyen Annelere tavsiyelerim bu kadar hepinizle 9 ay dolu dolu geçti her soruma yanıt verdinz Allah ragzı olsun Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın hamile olanlarada kolay doğum nasip etsin inşallah ❤️❤️❤️