canııımmm bu ayeti burada gördüğüme çok sevindim. benim 5 yıldır bebegim olmuyodu ve geçen yıl bu zamanda okuyarak hamile kaldım.
ama bunun bazı özellikleri var onları yazayım;
bu dua değil, ayet o yüzden her 100 kerede bir besmele cekilecek
“ve zekeriyya iz nada rabbehu rabbe la tezerni ferdev ve ente hayrul varisin”
4770 tane okunacak. çoğunu kendin okuman lazım, dağıttıklarınıda dini vecibelerini yerine getiren insanlardan seçmen lazım. asla televizyon karşısında veya otobuste falan okunmayacak. sadece bi köşeye çekilip inanarak okumak lazım.
4770 tane tamamlandıgında 2 rekat namaz kılıp sadaka vermek gerekiyor.
ben çok önemli bi hocadan bu şekilde dinledim ve rabbim o ay nasip etti, kızım suan 3 aylık.
rabbim sanada isteyen herkese de nasip etsin insallah