hulya_1919 kavga çıkardım müdürler vs baya atistik ve ben postaciyim kapı kapı ev geziyorum bide dalga geçtiler evde oturan da hasta oluyo diye sonra kavga büyüdü 2 hafta daha çalıştırıp izne ayırdılar yeni ayrıldım ve 1 hafta geçmeden hastaneye yattım erken doğum riskinden