Arkadaşlar detaylı için ne yapmamız lazım. Devlette yaptırmak istiyorum aradım randevu almak için gebelik takibiniz yok dediler özelde doktora zaten gidiyordum. Sordum doktoruma onun için devletten bir doktora muayene olup gebelik takibi oluşturman lazım dedi kafam karıştı