Ogrtmnanne2 Hanımlar iyi akşamlar 3. Ayımızı doldurdum ve hemen çatlak kremi kullanmak istiyorum . Kullanıp memnun kalan markasını yazabilir mi rica etsem 🥰 şimdiden teşekkürler iyi akşamlar
Nida_Y Ogrtmnanne2 ben burda çok yorum aldı diye biooil sipariş ettim ama bir arkadaşımda farmasinin çatlak kremini çok övdü onu da aldım gece kremi sabah yağı sürüyorum. 5. Aya girdim henüz çatlamadı şükür ama bakalım 🥰
OrkideAksan Ogrtmnanne2 ben 6 ay boyunca hep biooil ve Hindistan cevizi yağı kullandım en ufak çatlamam olmadı
Ogrtmnanne2 Nida_Y Hindistan cevizi yağını falan da söyleyen var ben de çok kararsız kaldım çatlaksız Atlatırız umarım 🥰
OrkideAksan Ogrtmnanne2 sabah hindistan cevizi yağını akşamları biooili kullandım inş sizde aynı verimi alırsınız 🤗