Ayin 14 ünde sezaryen olacagim agdayimi gelecek hafta sonu yapmak istiyorum ama sali gunu randevum var acaba yani ne olur ne olmaz aciklik varmi diye altan muane yaparlar mi hazirliksiz yakalanmakta istemiyorum anneler ilk gebeligim fikrinizi alabilirmiyim 😚😍