YarenSmile belirti çok yaşamadım çok rahat geçiyor benimki arada bi biraaz midem bulantım oluyor oda hemen geçiyor. Kanamamda ara ara oldu iğne falan vurundum fitil kullandım biraz riskli bi gebelik geçiriyorum ama belirti çok yaşamıyorum sadece arada bir hafif hafif lekenmeler