Merhaba arkadaşlar 19 haftalik hamileyim bu güne kadar çok şükür rahat bir dönem geçirdim.Eşim iş nedeniyle şehir dışında 17 yıllık evliyim güven konusunda bir sıkıntım olmadı çok şüpheci oldum mesela sürekli ne zaman cevrimici olmuş bakıyorum konum atmasını fotoğraf çekip göndermesini istiyorum gece uykularım kalmadı hormonlar dan mı böyle oldum geçicek mi 😣