Herkese merhaba, doğumumu Okan üniversitesi hastanesinde yapmayı düşünüyorum. En başından beri o hastaneye gidiyorum ve hocamdan çok memnunum. Fakat hastane hemşireleri vs. Pek bir bilgim yok. Daha önce doğum yapan varsa fikirlerini paylaşırsa memnuniyet duyarım 🙏🏻