elifkck1515 merhaba arkadaşlar ben 35+3 haftalık gebeyim oğlum 37+3 haftalık gelişim gösteriyor yani 2 hafta önden gidiyoruz şuna 3.190gr benim gibi olan var mı erken doğum riskim var çarşambadan sonra küvez oranımız düşüyor benim gibi olan var mı???
Kuzeymiraa elifkck1515 36. Haftanıza girmişsiniz zaten 36 dan sonra erken doğum riski olmuş olmuyor. 2500 kilodan sonrası da sıkıntı olmuyor. Gayet güzel kilonuz maşallah 🙏
Gizemito elifkck1515 Been 🧸 Benimde 35. haftada oğlum 3300 gr 51 cm 37. hafta ile uyumlu tüm ölçümleri ama herhangi bir erken doğum riskinden bahsetmedi doktorum 🤷♀️ Sizin başka bir sıkıntınız mı var yoksa tek neden bu mu?
melikeuyanik elifkck1515 canım bende 35+3 üm gecen hafta 2180 gr dı bugün 3000 gr olmuş doktor haftasına göre iri dedi sanırım kendi gelmezse haftaya banada sezeryan için gün vericek iri diye
Mathteacher elifkck1515 ben de burdayım.34.haftada 2760dı . Şimdi 35+2 yim 36.haftada kontrolüm var bakalım ne kadar olmuş oğluşum ? Erken doğum riski neden olmuş ki acaba
elifkck1515 Kuzeymiraa haftası benimle uyumlu değil ki başla sorunumuz yok çok şükür ama annenin 37 olması gerekiyor diye biliyorum.
elifkck1515 Gizemito başka sıkıntımız yok şükür ben işte 35 hafta bebek 37 ile uyumlu o önde gidiyor kilomuzda 3190 gr benim zamanı doldurmamı beklersek 4 ü geçebilir ve normal doğum olmayabilir
Ysmogretmen Ben aynısını geçirmişim atlatmışım doktor söyledi çünkü benim bebeğimde 10 gün önden gidiyor 37+2 yiz 3400 kilomuz
kzmglnuray Bende 37+5 te yani dün 3.600 kg du doktorum daha almasın normal doğumu zorlaştırır dedi ama erken doğum falan demedi yanş erken doğum olmuyor kş artık bebeği 36. Haftadan sonra bekliyoruz diye biliyorum
Eceunverkanra melikeuyanik 1 haftada 800gr almis olmasi pek olasi degil emin misiniz 1 hafta olduguna? Belki olcumlerde hata olmustur cunku normalde haftada 100-300gr arasi aliyor bebekler 800 cok geldi bana
gokcecan Benim kızımda azcık önden gidiyo ama dr bana da erken doğum demedi. Tut tutabildiğin kadar da topaç gibi kız doğur dedi 😂 zaten 36.haftadan sonra pekde erken doğum denmiyo. 36nın sonunda 2800gr arkadşım doğum yaptı bebek küveze girmedi hiç.
Pcoslubiranne elifkck1515 ben.37+1 de 3980 gram.dogum yaptim.3 kilo demisti doktorum o yuzden normal yapacaktim ama.gelmeyince sezeryana alindim.Bir baktik 4 kilo.8 gün de kuvozde kaldi kanalda sıkıştıgı icin.
elifkck1515 Pcoslubiranne vakti dolduğunda kilomuz fazla olursa normal doğum da olamaz gibi ben öncelikli normal doğum istiyorum
Deletedmom54 Pcoslubiranne tam bir saçmalık , ciddi bir yanılma olmuş umarım çok zorlanmamissinizdir:(
Merveturksoy elifkck1515 bizim ki 36 da 3500 kg di 3 hafta onde bakalım cuma kontrol var ne dicek gün verirse de haftaya 38 e gelmiş olur erken de olmaz 37 de gitmiş oluyorum yanına zaten
Bebegimmm120 elifkck1515 33 haftada kaç kiloydu bebeğiniz hatırlıyormusunuz acaba bende 33 haftalığim 35 le uyumlu dedi Dr
Merveturksoy Ki sizinki de erken değil gelişimi tamamlanmış ise küveze falan girmez 35 de doğurup küveze girmeyen bebisler var
bebek-kara61 elifkck1515 🖐🏻Ben bende tam 35+3 şuan hastanede yatıyorum 2 gündür düzenli sancılarım var
Pcoslubiranne Deletedmom54 5cm le sezeryana alindim gelmeyince meger kilodanmis.8 gün kuvozde kaldi sonucunda.