Ozlemm saçma mı? Bunlar ne kadar güzel adetlerimiz, yani bizde adettir, babanne ilk torununa ve gelinine hediye alır, anneanne yatak odasını yapar çocuğun. Benim eşim almıyor, ya da bana saçma geliyor deyin. Doğum gününüzde eşiniz annenize mi hediye alıyor, sizi doğurduğu için 😂 bu nasıl bi mantık