Burak-ve-annesi Sevgib 🤦🏼♀️ Çok zor yaşamayan bilemez bu duyguyu ... asker eşleri olarak gerçekten fedakar olduğumuzu düşünüyorum ...
Milkshake1987 ygmr yo ağlamayın çünkü ben üzülmüyorum artık eksiklik mutlaka var ama Allah beni eşimle sınadı Bebeğimle değil şükürler olsun ki bebeğim gayet iyi bu yüzden şükrediyorum
ygmr MerveTaer bende aynen esim polis be iki ay kala memleketime gidicrm orda dogurmak.istiorm insallah yanimda.olur izinden degilde normal.dogum olursa aniden yetisemez.die aklimda simdidien 😊
Cancan ygmr bende polis eşiyim. Ve eşim bunalta çok yoğun çalışıyor. Geceleri hep yalnızım bu çok sıkıcı oluyor. Dediğiniz gibi hep yanımızda sağ sağlim olsunlar da hediye de mühim değil. Bana şimdiye kadar hediye gelmedi hamilelik yada Doğum için ama gelir mi bilmiyorum. Gelmese de canı sağolsun.
Sevgib ygmr 28+3 haftalık görev yerimiz Diyarbakır ama ben 8 haftalık iken İstanbul’a geldim hastane için şubatta olacak Doğum kış ayı hemen istediği an hava koşullarından çıkıp gelememesi düşündürüyor 🙄
ygmr Sevgib oo sen erknden gitmissin.canim ya nasil.dayaniosn kiyamam yapayalnz.😯ayy evet dedigingibi zormus senin hem.kis hemde.uzak.
Sevgib ygmr mecbur erken gelmek zorunda kaldım bulunduğum ilçe merkeze uzak ve hastane koşulları çok kötüydü bi de evde tek kalma gibi bi durumda oluyordu görevler olunca .. yoksa daha yeni gelirdim İstanbul’a
EsraYlmazYavuz Ben umre istedim, hattaa bebeğim karnımdayken gitmek istiyorum inşallah. Şuan 10 haftalığız, ocak ta ya da şubatta gitmek istiyorum
cansuece Sevgib yaaa hayırlısı olsun sizin için.bende asker eşiyim bizde seneye tayinciyiz doğuya .siz neresindesiniz şuan ?
Sevgib cansuece hayırlısı olsun.. Diyarbakırdayız bizde seneye Batı’ya tayinciyiz siz nerede görev yapıyorsunuz ☺☺
EsraYlmazYavuz MerveTaer inşallah canım ederim. Eşim arabistan doğumlu zaten, yani bende çifte vatandaş oldum inşallah gideriz
EsraYlmazYavuz MerveTaer inşallah canım ederim. Eşim arabistan doğumlu zaten, yani bende çifte vatandaş oldum inşallah gideriz