Zaten erken doğum riskim var onun için 10 gündür yatıyorum rahim ağzı kısalığı var şükür dün uzamış o fakat dünde suyunun az olduğunu öğrendim 83 serum taktılar bu gün artık 90 olmuş fakat şimdide kalp atışı kötü dediler 142-157 arası oynuyordu NSTde şimdi doktoru bekliyorum ama gelmek bilmedi🤦🏻♀️