Betulbekil Naciye-06 39+5 te doğum yaptım çatı muayenesi banada yapılmadı 8 gün öncesinde doktor sancıların var ama doğum sancısı değil artıcak gittikçe 10 güne doğurmazsan gel dedi 40 hafta olmadan doğdu
GGamzee Naciye-06 ben haftaya ki randevumda günum bittiği icin yaparlar diye düşünüyorum belki sanada haftaya yaparlar