Merhaba hanımlar nette meşur bir çay gördüm Mesh Markasının emziren anne çayı şuan 28. Haftamdayım ilk bebeğimde sütüm yoktu ikincide de olmaz endişesiyle biraz araştırdım bu çayı buldum hamileyken de kullanılabilir yazıyor aranızda bu çayı kullanan veya duyan var mı ? Faydası olur mu ??