Esrasssr 19 aylik oldu ikizlerim,bez stoğu yapmıştım hediye getirende olmuştu hepsinide kullandım hic pişik vs olmadı şükür,mama sadece 1 kutu aldım acil lazım olursa diye hiç acmadan birine verdim gerek kalmadı bile kullanmaya sütüm hemen geldi,bence bez olayida fazlaca olmadan alınabilir,ben pramatüre bezi almamıştım cok ihtiyacimiz oldu genelde ikizler erken dogduklari icin ve kilolarida 2 veya 2,5kilo civarinda oldugundan cok rahat kullandım,Allah saglikla guzelliklerle kucaginiza almayi nasip etsin