Öncelikle sakın ol. Stres sana da bebeğine de iyi gelmez. Ben 19.haftada kese dışarı çıkmışken doğum başlamışken serklaj oldum. Sizin haftanizdan dolayı serklaj riskli olabilir. Ama progestan ve pruloton iğne verdilerse doğumu geciktirmeye çalışırlar. Dua edin ve sakin olun önce Allah’a sonra doktorlara emanetsiniz