Sık emzirmeniz gerekli birde geceleri ışık açık olsun mavi ışık varsa mavi yoksa beyaz ışık sürekli açık olmalı doktor öyle söylemişti ablama sarı tülbent falan fasa fiso birde yeni doğmuş bebek nasıl güneşe çıkarılıp su veriliyor anlamıyorum alması gereken tek şey sadece sizin sütünüz şu anda