Busenurrr kesinlikle yapyirmalisin. Mesela kenidmden örnek vereyim sana. Ben ikili taramayı 11. Haftada yaptırdım. 21. Haftada başka bi hastanede ayrıntılı ultrasona girdim ve doktor bana direk ikili tarama yaptirmismiydin diye sordu evet dedim sonuç ne cıktı dedi düşük risk dedim he iyi ozaman dedi bebeğinin kalbinde parlaklık görmüş ikili tarama yatırmasaydım şimdi çok daha aklıma takılacakti 3 4 ayim zehir olcakti. Ama şuan kendimi bi nebze rahaylatiyorum diyorumki tek başına kalpte parlaklık olması bi anlam ifade etmiyor inşallah sağlıklı doğacak.