Kyyyyyyyy özel hastaneye gidiyorum ben doktorumun istediği kan,idrar tahlillerini sağlık ocağında yaptırdım ve tetonoz aşılarını da orada yaptırdım. Özel hastanede daha masraflı olabiliyor devlet hastanesi de daha uğraştırıcı. Bu tarz tahliller için sağlık ocağı birebir. Hamileler için zaten özellikle arayıp Bilgi veriyor ebeler. Hatta bu pandemi döneminde sonuçlar çıkınca gelmemem için WhatsApptan sonuçlarımı atıp konuşmuşluğumuz bile var. Orada da kaydınız olsun diye öneririm.