Eceunverkanra Yasoma Yoo sehir efsanesi degil. Sezeryan dogum oyle oluyor, narkoz altinda (belden de olsa) oldugu icin bebegi hemen cikariyorlar.
Anneyim Yasoma bebegi cıkartmaları 5 dakika ondan sonra dikim işleri falan 15 dakika tabi herhangibi bi komplikasyon oluşmassa
Serrax Yasoma 20 dakikada bebeği çıkardılar bana gösterdiler,tansiyonum düşmüş sonrasını hatırlamıyorum sanırım bayılır gibi olmuşum. Odaya geldiğimde 40 dk olmuştu 20 dakikada da beni dikmişler yani
Yasoma Eceunverkanra yaa benimki normal doğum ama belki sezeryan olmak zorunda kalabilirim. Öyle dediler inanılmaz şaşırdım
Sule_Ktn Yasoma aynen banada bugün normal olursun ama sancı çekip sezeryan olma ihtimalin de var dedi doktorum
Yasoma busratunk5 neee okadar kısamı. Sağlıklı oşaşaımda öncelik o ama sürecin hızlı olmasında ayrıca güzel
Yasoma Serrax ben normale odaklanın a duyunca şaşırdım ama gerçekmiş demekki hemen kavuşmuşsunuz inşallah sağlıkla tabi inaşşallah
isimsizbebek Yasoma ben 9 da doğuma girdim 9:10 da bebeğimi cikarmislar. Yarım saate de ben çıkmışım sanirim
Pcoslubiranne Yasoma yattiktan sonra 5 dakika bile surmuyor bebeg8 gormek.Anestesi vurulduktan sonra.Uzun süren kapama aşamasi.