Semrafiratgokbudak Ya kızlar 18 haftalık gebeyim başım çok ağrıyor ne yapmam gerekiyor migde bulantimdan çok baş ağrısı çekiyorum yardım lütfnnnnn🙏🙏🙏
turansmom1 Semrafiratgokbudak birsey yapman gerekmiyor çekeceksin valla Allah kolaylık versin içebiliyorsan doktoruna sor parol veriyor ama oda kesmiyor zaten çok. Ben 33deyim hiç kesmedi ama normalmiş dedi doktorum🤷♀️
Gokmer Semrafiratgokbudak canım her ayın ilk 3 günü geçmeyen migren ağrısı çekiyordum. Doktorum magnezyum verdi. İyi geldi. Birde makattan fitil verdi endol fitil
turansmom1 Semrafiratgokbudak bebişin sağlıkla dünyaya gelsinde ne mide bulantını hatirlarsın ne baş ağrını bence. Saglikla kucagina al insallah😘❤
Semrafiratgokbudak turansmom1 amin insslh 🙏♥️5ay sabrederim ne varki o gelince unuturum bütün acilarimi agrilarimi 😊😊😊
sue92 Ben headstick kullanıyorum. Geçirmese de hafifletiyo ağrıyı. Parol içebilirsin demişti doktor ama her ağrıdığında da içmek istemiyorum.😔