Ben hamile kalmayı düşünmeden önce doktora gittim. Bir problem olmadığını vs söylemişti. 6 ay süre verdi. Bu süreçte olmazsa tekrar gelin demişti. Denedik denedik… Her ay bekliyoruz heyecanla. Yok :) Beşinci ayın sonunda umudu kestim. Nargile içtim, birkaç defa da sigara içtim, hiç içmediğim halde! Öyle geldiler bana:)) Folik asiti bıraktım filan. Beslenmeme de dikkat etmeye başlamıştım onu da saldım :) Öğretmenim, nöbet günlerimde çocuklarla top filan oynadım. :) Sonra bir gün iki gün üç gün beş gün gecikme… dedim acaba?? Pozitif çıkınca şok oldum. Sonra durdum düşündüm. Ben kendime baskı, stres uygulamışım.