Kelebek97 Merhaba kızlar öncelikle 22 yaşındayım ve 25 haftalık hamileyim. Yaklaşık 13 yıldır yazları azalan kış mevsiminde artan sedef hastalığına sahibim. Hamileligimin başlarında geçti ellerimde diz kapaklarimda hiç bir şey kalmadı. Fakat 21. haftada seçerim tekrarlamaya başladı. Şuanda yine ellerimin üzerini kaplamış durumda. Bu duruma hamilelikte çözüm bulabilen var mı ? Yardımlarınızı rica ediyorum 💙
Cumcum Geçmiş olsun. eşimde Sedef romatizması var. Cildinde de arada çıkıyor. Biz anti tnf grubu ilaç kullanıyoruz ancak cildi için farmasiden aynısefa balsam almıştım. başlarda işe yarar gibi oldu ama tamamen geçmedi. Ben şimdi karnıma sürüyorum yoğun nemlendirici etkisi var.
Kelebek97 Cumcum Cok gecmis olsun canim. Şifa Allahtan diyerek bütün Her şeyi denedim dediğin gibi aynısefa balsamini bende hala kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor. Fakat tamamen geçmiyor. Allah şafi ismi ile şifa versin bütün herkese.
zeynep_0395 Kelebek97 yok hayır bendede egzama vardı sedefte dedi sonradan doktorlar kullanmadım ilaç krem kalmadı sonra tanıdık teyzenin biri bana dedi ki kuzum kurban kesiyor musunuz bende evet dedim koyunun işkembesine elini sok dedi kesilir kesilmez sıcak sıcak dedi ben ıyyy dedim ama bana kayınpederim saolasun hayvanları çok duyar duymaz kesti zorla elimi soktular o gün bu gündür olmuyor olsa bile hafif olup geçiyor 😅
Kelebek97 zeynep_0395 Ah be yavrum benim sadece elimde yok ki sac dibimde dirseklerimde diz kapaklarimda. Aklımda bulunsun ben igrenmem 😂
Hhanim Deniz, kum, güneş cok iyi geliyor ama havalar 😞 aloe verayla bitirmişti annem ama hamile degildi tabii hamileyken kullanilir mi bilmiyorum suyunu içmişti çünkü. Insallah cozum bulursunuz