Bebiss123 ben de sabahları lierac, geceleri palmers kullanıyordum ama 35. Haftaya girdiğim için artık bunları sürdüğümde de kuru hissediyorum. Bu yüzden akşamları hindistancevizi yağı sürmeye başladım. Bence ne sürdüğünün bir önemi yok nemlendirmek gerekiyor bir şekilde. Ve de bence en önemlisi aniden çok kilo almamak.