Atlass Kızlar 1 aylık 5 günlük bebeğim var sabah uyandıgımızda burnu kapalı olarak uyandı ateşini sürekli ölcüyorum 36.6 yükselmiyor arada düşüyor duş aldırdım uykuya zor delıyor sadce bir kerede öksürüyor ilk bebeğim sizce hastaneye gitmelimiyim 🥺
Mihre Atlass Ateş yoksa gitmenize gerek yok.Emziriyorsanız bol bol anne sütü alsın ve burnuna saat başı serum fizyolojik uygulayın asla tıkalı kalmasına izin vermeyin.Allah korusun alt solunum yollarına inmemeli tıkanıklık.Çok geçmiş olsun.
Selo39 Atlass canım ateşi yokki 36,6 bir ateş değil. Burun tıkanıklığı her bebekte oluyor burnunu sürekli açman lazım ama öksürüklerini takip et 🙏
Atlass Mihre emiyor ama şuan memeyi red ediyor emmek istemiyor tek gögsümü tutuyordu zaten mama veriyorum burnunuda acıyorum şuan uyuyor uyandıgında acıcam
Mihre Atlass Burnu tıkalı olduğu için yoruluyordur asla pes etmeyin şu an onun için en faydalı şey sizin sütünüz.Gerekirse sağın,süt geri çekilmesin.
Mihrimah41 Atlass bence gerek yok bol bol emzir. Virüslü şu ortamda acil bşy olmadan gitme hastaneye. Burnunu da aspiratörle çekebilirsin çok tıkalı olduğu zaman. Tıkalıyken ememez ağlar çünkü