Merhaba arkadaşlar lütfen yardım . 38+1 im ilk hamileliğim bugün doktorum çatın dar bebek dönmüş ama darlıktan dolayı tam kanala gelmemiş normal zor gibi görünüyor sancı çekip ameliyata gitme ihtimalin de var sen bilirsin dedi yada ameliyat yapalm haftaya dedi . Sizce beklemeli miyim lütfen yardım ????😟😟