1 hafta önce doğum yaptım bebeğim 3 kilo 300 gram doğdu fakat kemikleri incecik bu benim psikolojimi bozmuş durumda hamilelikte kilom ve şeker durumundan dolayı diyetle devam ettim.O yüzden oldu diye kendimi çok sucluyorum aklımdan cikmiyor yardım edin lütfen kizlar😢