nilsmother Egeninannesi56 bebeğim 3 yıl sonra nasip oldu 17 haftadayız simdi ilkini aradığımız için ikinciye ara verme diyorlar ama Emzirme donemi bitene kadar beklemek istiyorum en azından ikincinin de olmamasından korkuyorum 😑
Sahrammm Egeninannesi56 en az 3-4 sene beklemek istedim ama maalesef 18 aylık kızım ve ben 7+4 haftalık gebeyim korunurken olmuş farkına bile varamadım kısmet böyleyöiş 🤷🏼♀️
Ebruelif72 Egeninannesi56 bizim kı doğduğunda 3 yaş 3 aylık yani 39 aylık olmuş olacak ben 4 yıl olsun istiyordum da karar değiştim eşim istedi
hhb53 Benim ikisi bir arada olacak 😍 Tek gebelik olsaydı en az 3 yaş arası olmasını düşünüyoduk ama nasip ikiz benim için daha iyi oldu
mucizemm_3 6 yaş var ama ben pişman oldum ikisi ayrı ayrı takılıyor canları sıkılıyor ideali 3 yaş aralığı olanlar birbirlerine destek oluyorlar beraber oynuyorlar .
ZeyAk @Egeninannesi56 doğum yaptığımda ilk kızım 9 yaşında olacak☺️ Araları çok yani gerçi kısmet böyleymiş ama çok pişmanım şimdi.. bence en fazla 3 yıl olmalı
Egeninannesi56 Kizlar benum kizim 8 aylik simdi tekrar gebeyim hem istedik hem istemedik yasim daha 20 kafam cok karisik hem ilki sezeryandi simdi asiri korku coktu ustume
Cglaa En erken benim sanırım 🙈 oğlum 5 aylıkken kaldım nasıl oldu hala bilmiyoruz nasip böyleymiş ikiz gibi büyüyecekler inşallah
Egeninannesi56 Cglaa ne kadar guzel eger cocgunuz akilliysa daha da guzel benim bu yonden sıkıntım c9k fazla kizim asiri yaramaz uyurken bile kucakta uyuyor sallamak felan mumkun degil napicam bilmiyorum
Cglaa Egeninannesi56 çok sükür oğlum yoran bir çocuk değil tabi zaman zaman illa ki oluyor bakalım kızımız da abisi gibi uslu olur inşallah 🙈
Mom103 Egeninannesi56 4 yil uzun . 2.5 aylık okdugunda 2 ci çoçuga hamile olmak idyal zaten dogdugunda cocukta 3 yaşına gelicektir