Bgmky ailede şeker hastası yoktu. O yüzden doktorum yapmıcaktı. Ama ben fazla kilo aldığım için yaptı. Aç karnına gitmeniz gerek açken kan alıyorlar. Sonra 75 ml eczaneden alınan şekerli suyu içiyorsunuz. Tadı güzeldi. Midem bulanmadı. 1 saat sonra yine kan alıyorlar. Bi saat sonra tekrardan kan alıyorlar.