gzmysl Kızlar doktoruma da sorucam ama burdan sizede sormak istiyorum tecrübeli olanlar .38 haftalıkken 11 saat yolculuk yapabilir miyim şu doğu göremizi yapıyoruz doğuma yaşadığımız şehire gitmek istiyorum sakıncalı olur mu
Dilek_Ersen gzmysl valla bırak sneın haftaları 27 haftalık yapmıstım 8 saat özel araçla belimin agrısından öldum artık zor duruyordum canım