Selin_34 Zzsm doktora gittim problem yok dedi sadece önlem amaçlı gebe kaldığında bebek aspirini kullanırsın dedi iğneye gerek yok dedi
Zzsm Selin_34 merhaba canım dün gittim hamile kalırsan iğneye başlayabilirsin dedi kadın doğum doktoru değildi jinekoloktu 🥺