İkili test yaptırdım sonucu iyi çıktı sadece bir tanesi 1000/1 çıktı doktorum iyi ama diğerleri gibi mükemmeldi değil sen bilirsin üçlü test için dedi. Kararsız kaldım şimdi bir şey olmadığı halde çıkarsa hamileliğim zehir olacak bebeğimi aldırmam büyük ihtimalle. Detaylı yaptıracağım zaten. Ne diyorsunuz?