Dlktpl Tugba_58 Cumartesi 28+3 te dogum yaptım ıkız suan ıyıler en az ıkı ay kalır dedıler bıkac hafta onemlı dedıler
Mevaaaa5555 Tugba_58 bir hamile duası olarak rabbim güzel bebeklerinizi inşallah sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin güzel anneler 🙏🙏
Mnkkedi Tugba_58 Ben de 27+2 günlük doğum yaptım ilk başta kilo veriyordu şu an çok şükür iyi toparlandı tam 100 gün oldu hastanede kızım.
Dlktpl Tugba_58 yok kaybedıyokar daha5 gun oldu sutu de ıcmıyılar daha siizin ne durumda basladımı kılo alımı
Duygu4444 Meflug senin bebişin durumu nasıl canım bugün aklımdan geçtin inşallah en kısa sürede çıkarsınız☺️
Meflug Duygu4444 valla toparlıyor oğlum 🥰 yarın rop muayenesi var o da iyi geçer inşallah. Ama yine 5 6 haftamız var çıkmak için.
Meflug Dlktpl toparlar tabi çok guclu prematüre bebekler 🥰 benim 970gram doğdu 700grama kadar düştü şimdi 1400gram 5 hafta olacak yarin