Zeynepnacar Dünden önceki gün tetanoz aşısı oldum, iki gecedir uyuyamıyorum ağrıdan. Kolumu kaldıramıyorum bile. Ne yapmam lazım nasıl geçer bu ağrı 🤦🏻♀️
SenaBilgin Zeynepnacar aynı gün vurulmuşuz canım bende ilk defa dün gece kolumun üstüne yatamadım çok ağrıyo gerçekten vurulduktan sonra acısı çıkıyomuş
NurEmree Zeynepnacar buz koy canım cok rahatlatir birde üstüne yatma o kolunu hicbir is icin kullanma cnm gecer birkac güne
Aysenurtsr Ilk dozumda benim de acimisti, bir kac gun hareket ettirememistim ama. Geciyor hanimlar endiselenmeyin 🤗 Buz uygulayin oraya. Dusta ise masaj yapin bol bol.
Ysfnannesi SenaBilgin canm ben ilk dozu oldm ama acımadı şükür kolunu cok fazla hareket ettrme dedi bana siser cok agrırsa buz uygula oraya gecms olsn
Zeynepnacar NurEmree dün sarma sardım o kolla bir de 🤦🏻♀️ Bugün hiç bir iş yapmamayı düşünüyorum canım valla
NurEmree Zeynepnacar MaşAllah cnm yormuşsun hemsire demedi mi bu kolunu 3-4 gun kullanma is tutma diye bugun dinlendir kullanma o kolunu buz tedavisi yap canim İnşAllah rahatlar🙏🏻