Tugce38 Kızlar selam biz 6+3 deyiz ama hamilelik olarak sadece ara sıra midem bulanıyo ve halsizlik oluyo sizce normalmi ? Sizde ne belirtiler var ?
tugbaayilmazz Tugce38 bende 6+2 yim hafif mide bulantısı ofa sabahları sadece ama 3 gündür özellikle bugün çok halsizim