1munevver ben de cok takmıstım kestirsem mi diye vs. Sonra dinimizde var mı yok mu diye arastirdim ki hurafeye kesinlikle yer yoktur. Bilime bakın bilime ters dusuyor mu hayır. O zaman endisemin yersiz oldugunu anladım. Yine de kesilirken dua ettim icimden kuaforumden de temiz bir posete ayrıca koyup atmasınırica ettim