crzydans Kızlar 35 haftalık gebeyim 22 haftadan beri su fazlalığım var şeker geçti bugün kontrolde hoca kontrol edilcek hareketleri bu gibi durumlarda en çok bebek kayıplarının olduğunu dedi çok üzüldüm su fazlalığı yaşayıp sağlıkla kucağına alan var mı?
hnrgns crzydans ben de 23.haftadayim bu hafta gittiğimde şu fazla dedi haftaya şeker yüklemesi yapılacak siz diyet felan yaptınız mı ben de merak ediyorum 🥺 inşallah sorunsuz ve zamanında gerçekleşir her şey
SnFk hnrgns benimde 28. Haftada su fazlalığım çıktı. 30. Haftaya girmek üzereyim. 32. Haftada çağırdı. Bebekte bir sıkıntı yok ama erken doğum olabilir diyor. Yaklaşık 1 buçuk saat önce de aşırı sancım oldu. Hala küçük küçük giriyo sancılar. 😞
SnFk hnrgns şeker yüklemesi yaptırdım. Şekerim çıkmadı. Ama şeker yüklemesi yaptırdıktan sonra suyum arttı. Yani şeker yüklemesi yüzünden olduğunu düşünüyorum açıkçası. Öyle çok fazla tatlı ve yemek yiyebilen bir insanda değilim. Şeker yüklemesine kadar normaldi çocuğumun suyu. Bir anda sebepsiz yere artmasının başka bi açıklaması olmadığını düşünüyorum.
hnrgns SnFk ayy o zaman şeker yüklemesi daha kötü bir şey de olabilir mi bir tane adamakıllı bişey söyleyen doktor bulunmuyor ki
Esra3334 Bende de su fazlalığım var şeker yüklemesinden önce açlık tokluk şekere bakıldı idrara bakıldı ve bir çok şey herhangi birşey çıkmadı şeker de çıkmadı şeker yüklemesinede gerek kalmadı genetik faktörlere bağlı dedi.