Bizde 34+5 iz günde 2-3 kere oluyo ilk hissettiğimde korkmuştum noluyo diye☺ öyle belirgin ki karnımın belli bir yeri sürekli hareket halinde oluyor can acıtıcı değil hatta çok hoş ama yavrum rahatsız oluyo sanırım ani hareketler yapıyo hıçkırırken birde internette okuduğumda biraz obur bebekler hıçkırırmış😜😂😂