12hamile Merhaba arkadaşlar ilk çocuğumda son anda sezeryan Doğum oldum şimdi ikinciyle hamileyim ve normal Doğum istiyorum sizde ilk sezeryan olup sonra normal Doğum yapan oldu mu ?
Sahrammm 12hamile üzerinden geçen süre önemli canım yapılabiliyor bende istedim ama arası kısa olduğu için doktorumla oturup baya Bi konuştuk benim ki riskli olduğu için uygun bulmadık. Ben kızımla şu an ki gebeliğim 18 ay maalesef kabul edilmedi 🤷🏼♀️
Goncabuyruk 12hamile ben Allah nasip ederse yapcam canım bu ayın sonuna kontrolüm var doktor dikişlerimde sorun görmezse nornal olacak inşallah bu konu hakkında dryusufolgac var instagram da sezeryandan sonra normal doğum risklerini artılarını anlatıyor dinlemeni tavsiye ederim
12hamile Mihrimahhh07 Ben yurt dışında yaşıyorum bir çok kişiyi duydum burda ilk sezeryan olup bir sürü normal yolla çocuk doğuran
Mihrimahhh07 12hamile madem normal doğum yapabiliyordu ilkinde niye yapamamış, bir sorun Varmış demek ki. Ki zaten saçma bir mantık bir yerden dikiş yedikten sonra ikinci yeri kesmenin mantığı yok bence. Doktorlarda arada 4 sene yoksa riskli olur diyorlar zaten
12hamile Sahrammm ben de daha tam doktorumla konuşmadım ayrıntılı zaten son ana kadar ne olacağı belli olmaz benim ikincisi doğacağı zaman 3 yıl olacak araları
Sahrammm 12hamile benim de 2sene 2 ay oluyor ama kabul etmedi işte kuzum hayırlısı olsun inşallah gönlüne göre olur 🙏
12hamile Mihrimahhh07 ben öyle düşünmüyorum düşünsene ikinci defa aynı yerden tekrar kesilmek 😭 bence daha acı verici etrafımda çok duydum tabi kişiden kişiye değişiyor sen istedikten sonra doktor da uygun görürse olur bence benim ilk doğumum mesela son ana kadar normal doğumdu son 5 dk içinde hemen ameliyata alındım maalesef
12hamile Goncabuyruk rabbim kolaylık versin sanada inş canım Bende haftaya doktorumla konuşucam bakalım ne diyecek