Burcu43 aynen kuzum her bebekte farklı oluyor benımde 3 aylık bi bebişim var 1 defa mama verdim oda hippti sonra doktorum mamayı kesti ama alıcak olsam sma alırım denemek amaçlı evolvia da iyi diyorlar kuzum sen bende ıstediğinin küçüğünü al dene yaramasına bak genelde bebekler zaten gazlı olduğu için mamayla birleşince feci gaz sorunu oluyor