Asel-2147 Ayseakgn bende kendimi iyi hissetmiyorum grip sandım ama belirtileri bariz korona belirtisi sizce test yaptırmalı mıyım?
Duygusuz Epifenomen cok gecmiş olsun suan nasılsınız bende salı günü grip gibi basladı burun akıntı olmadı o gün heryerim agrıdı ateşim 37 bucuk oldu ertesi gün ateş agrı falan yoktu iki gün sonra da tat koku kaybı oldu parfüm balık hiçbirşeyi kokusunu almıyorum tat olarak limon gibi ekşi yada tatlı şeylerin tadını alıyorum ama patates fasulye gibii seylerinkini almıyorum sizde demi öyleydi
Epifenomen Duygusuz teşekkür ederim canım evet öyleydi,limonu çoook hafif tadabiliyordum hatta şekerli şeylerin tadını hissediyordum biraz ama soğan sarımsak kahve vs hiçbirinin tadı kokusu yoktu. Test yaptırdın mı
Epifenomen Duygusuz anladım canım inşallah negatif çıkar 🙏 pozitif çıksa da üzülme bebeği fizyolojik olarak etkilemiyor ama eğer yemene içmene dikkat etmezsen biraz geri kalabiliyor o kadar dikkat edersen o da olmaz
Epifenomen Duygusuz tabi canım, filyasyon ekibi test yapmaya geldi eve, ilaç kullanamıyoruz malesef hamileler olarak. Sadece parol. Sağlık odağındaki doktorumuz da iki günde bir arayıp durumumuzu kontrol etti.
Duygusuz Epifenomen anladım İnş sorun olmaz bundan sonrada suan bende sadece tat koku kaybı var akşam test vermeye gidicem ama kararsızım ya görünüşte hiç bişey im yok sadece koku tat alamıyorum
Duygusuz Epifenomen evet gidicem gidicem de ben karantinaya girersem ogluma bak ak kimse yok yemek olayı falan nasıl olur bilmiyorum