Kızlar selam benim ilk beta hcg oranım 324 2 gün sonra 510 çıktı sizce normal mi ? Tekrar test yaptım 4 gün sonra >1000 çıktı sağlık ocağında ki doktor bizim laboratuvar 1000 üzeri sonuç ölçmüyor sonucun 1000 ve üstü ama dedi ilk artışa göre yorum yapabiliyorum normal bi ilerleyiş mi sizce bu arada geç döllenmeyim adetim 1 hafta geçtikten sonra yumurtladım pco dan dolayı