Kızlar bugun 38+2 deyim çatı muayenem vardı doktor çatın uygun bebek iyice kanala yerleşmiş rahimde yumuşama var ama açıklık yok dedi. Ne zaman gelir dedim ne zaman isterse dedi 😏 yumuşama demek açılıyor demek mi ? Daha doğuma çok mu var ? 🙄 ne yapabilirim açılmanın olması için ?